Reklamácie

Ako tovar reklamovať?

Reklamáciu je možné podať iba písomnou formou. Telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné.

V prípade zaslania reklamácie nám veľmi pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám pošlite spolu s reklamáciou. Urýchli to celý proces reklamácie.

 

Reklamácia musí obsahovať

 

Či už reklamujete osobne, emailom alebo poštou, súčasťou Vašej žiadosti musí byť nasledujúce údaje:

  • číslo zmluvy
  • Meno a priezvisko
  • Telefón, e-mail
  • Názov tovaru
  • popis závady
  • ilustrujúci fotografie
  • Kontakty na reklamačné oddelenie


Centrálny reklamačný e-mail na účely reklamácií reklamace@toto-nabytek.cz

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie