Reklamácie

Ako tovar reklamovať?

Reklamáciu je možné podať iba písomnou formou. Telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné.

V prípade zaslania reklamácie nám veľmi pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám pošlite spolu s reklamáciou. Urýchli to celý proces reklamácie.

 

Reklamácia musí obsahovať

 

Či už reklamujete osobne, emailom alebo poštou, súčasťou Vašej žiadosti musí byť nasledujúce údaje:

  • číslo zmluvy
  • Meno a priezvisko
  • Telefón, e-mail
  • Názov tovaru
  • popis závady
  • ilustrujúci fotografie
  • Kontakty na reklamačné oddelenie


Centrálny reklamačný e-mail na účely reklamácií reklamace@toto-nabytek.cz

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné